czwartek, 6 lutego 2014

Wróciłam!!!:)


Hej Słoneczka:**
Tęskniłyście za mną?Bo ja strasznie!:):*Naprawdę brakowało mi Was i bloga.
Jestem Wam ogromnie wdzięczna za prawie 4000 wyświetleń<3 
W tym czasie napisałam 158 postów i zdobyłam 17
obserwatorów<3
To dla mnie bardzo dużo znaczy!!:*
Kochane postanowiłam dać sobie kilka dni,pomyśleć odpocząć i wrócić silniejsza:)Dlatego też zaczynam pisać bloga od zera i troszkę inaczej:)
Przejdźmy do najważniejszej rzeczy jaką chce w sobie zmienić: zdrowy styl życia i poprawa kondycji to mój cel numer 1!


Dieta: Raczej nic konkretnego poprostu zdrowo się odżywiać 
Codziennie będę wstawiać bilans tego co zjadłam.
Ćwiczenia: Ten miesiąc skupiam się na wyznaniach (biust,brzuch,pośladki,uda) dla poprawienia kondycji ( która, między nami mówiąc
jest fatalna!!!)do tego siłownia 2-3 razy w tygodniu i jak się uda 1 w tygodniu basen
Ponadto chodzę 15-20 min pieszo do pracy a jak tylko zrobi się ciepłej będę dojeżdżała rowerem (4 km).


Zasady diety:
1.Dużo pić ( woda z cytryną )
2.Odstawić słodycze 
3.Zero gazowanych napoi
4.Zielona herbata zamiast zwykłej
5.Jeść wiecej warzyw i owoców 
6.Jeść 5 posiłków dziennie


A teraz porównanie wymiarów z dzisiaj i z zeszłego roku:(waga ta sama ale wymiarki już nie :P )


Mały zestaw do ćwiczeń:)


I tabelka na której odhaczam osiągnięcia:)


To by było na tyle:)Ciesze się,że znów mogę być z Wami:** Do jutra:)
Kissiess:*






3 komentarze:

  1. Super się przygotowałaś! :)
    Powodzenia ♥

    www.dotyk-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaa ! Świetne przygotowanieee ! <3

    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wróciłaś! :) Wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze jak i wyświetlenia serdeczne dziękuje:)
Bardzo się cieszę,że mam dla kogo pisać<3
Zapraszam też do dodania mojego blogu do obserwowanych a napewno rownież Was odwiedzę:)
Kissiess