niedziela, 23 lutego 2014

DAY 13


Hej Kochaniutkie:*
Wczoraj minął 13 dzień mojej diety:)Jak Wam już pisałam nawet skusiłam się na jogging.Zakwasów brak,kondycja poniżej zera!:)Ale będę nad tym pracować.
Wczoraj udało mi się przebiec 2 km w 16 min haha:)Bez komentarza...


Ponieważ wczoraj pogoda była zachwycająca( podobnie jak dzisiaj ) rozłożyłam kocyk na tarasie,ubrałam na siebie ,,misia" i zjadłam obiad na świeżym 
powietrzu:)


Tak i do tego momentu dzień fajnie mijał aż nie pokłóciłam się z K.Tak doszło między nami wczoraj do dość ostrej wymiany zdań i nie wiadomo jak to dalej będzie wyglądać.Ponieważ czułam się fatalnie ten wieczór spędziłam w towarzystwie przyjaciółki i wina.
Udało mi się zrobić kilka zdjęć wczorajszej stylizacji które możecie zobaczyć poniżej.
Hmm to chyba na tyle Misiaczki:)Pora pobiegać !!
Kissiess:*









5 komentarzy:

  1. Boże dziewczyno mega ci w kucyku wlasnie takim jak na ostatnim zdjeciu - nos go cześciej o co cie mega bardzo prosze, gdybys mogla napisac ile zaplacilas za butki koloru czarnego i kremowego byłabym wdzieczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe:)Dziekuje Kochana:**za kremowe 149 zł a czarne 450 zł :***

      Usuń
  2. Bardzo lubie takie posty:)
    wpadnij do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja świetna szczegolnie t-shirt

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki za diete! ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze jak i wyświetlenia serdeczne dziękuje:)
Bardzo się cieszę,że mam dla kogo pisać<3
Zapraszam też do dodania mojego blogu do obserwowanych a napewno rownież Was odwiedzę:)
Kissiess