niedziela, 9 lutego 2014

Kocyk Paprocki&Brzozowski


Hej Słoneczka:)
Chce Wam pokazać mój ostatni łup jaki udało mi się dorwać w Biedronce:)
Kocyk z motywem walentynkowym Paprocki & Brzozowski.
Ja wybrałam kremowy z napisami love które składają się w wielki napis LOVE.
Nie łatwo było go upolować bo po 3 h od otwarcia zostały 3 ostatnie sztuki!Ale udało mi się i już mam swój:)
Ponadto od sprzedaży każdego kocyka odliczany jest dochód na walkę przeciw białaczce.
Także jeżeli chcecie mieć w domku takie cacuszko i przy okazji pomóc w szczytnym celu ruszajcie do Biedronki:*
Kissiess:*






6 komentarzy:

  1. jakby to był gucci,prada, chanel czy louis vuitton - to jestem juz 8h przed otwarciem, ten projektant mnie nie rusza - niestety, a nie napisalas jakie wymiary ma kocyk ?! choc dla mnie tez za mały nie mialabym go gdzie dac hehe :) - ale fakt faktem wazne ze tobie przypasował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest aż taki malutki:)Dla mnie wręcz idealny:)

      Usuń
  2. śliczny kocyk i fajnie, że pieniądze ze sprzedaży przeznaczone są na taki szczytny cel :)

    l0ve-fever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przeuroczy kocyk, nawet nic nie wiedziałam o pojawieniu się takich :(
    zapraszam do mnie: bloodyverone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny kocyk <3 chyba też sobie kupię, buziaki
    starfromskyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam:)Cieplusi i strasznie miły:)Ale radzę sie spieszyć bo schodzą w mgnieniu oka :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze jak i wyświetlenia serdeczne dziękuje:)
Bardzo się cieszę,że mam dla kogo pisać<3
Zapraszam też do dodania mojego blogu do obserwowanych a napewno rownież Was odwiedzę:)
Kissiess