czwartek, 20 lutego 2014

Czwartek


Hej Kochaniutkie:*
Przepraszam,że się nie odzywałam ale zmagałam się z tysiącem faktur i papierków...Uff ale wkońcu znalazłam wolną chwilkę:)Z góry przepraszam za mało oryginalny tytuł ale brakowało mi pomysłu:)


Może zacznę od nowości które pojawiły się w mojej szafie.Są to majtki które udało mi się dorwać przez znajomego:)
Oryginalne majtki policyjne haha:)


Oraz sweterek z którego jestem bardzo zadowolona.Materiał jest bardzo cieniutki ale sweterek spełnia swoją funkcje i grzeje:)Po bokach ma ozdobne zamki.Z przodu i z tyłu wystaje falbanka.Natomiast z tyłu na plecach ma efektowne wycięcie.Sweterek jest w kremowym kolorze więc bedzie pasował do wielu stylizacji:)


Jeżeli chodzi o moją dietę to nadal w niej trwam:)Mija już 10 dzień.Mam dla Was wymiarki mniej wiecej po tygodniu diety:*Jest coraz lepiej!!:)
Kissiess:*





1 komentarz:

  1. AAA świetna bielizna , mogłabym mieć taki majtki ale z napisem Wojsko polskie :P

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze jak i wyświetlenia serdeczne dziękuje:)
Bardzo się cieszę,że mam dla kogo pisać<3
Zapraszam też do dodania mojego blogu do obserwowanych a napewno rownież Was odwiedzę:)
Kissiess