środa, 26 lutego 2014

Today


Hej Robaczki:**
Zbliżamy się coraz bliżej weekendu:))Cieszę się niezmiernie jak napewno każda z Was.Wkońcu znajdę czas nie tylko na lenistwo ale na pielęgnacje.Tak:)Zamierzam w tym tygodniu zrobić manicure i pedicure,nałożyć maskę na włosy,potraktować włosy olejkiem;) i wiele wiele innychTo będzie taki mój dzień domowego spa:)Co jeszcze?Hmmm chce wyciągnąć chłopaka na rolki co może się okazać nie lada wyzwaniem!:)Uwierzcie mi!
A wracając do dzisiejszej stylizacji.Nic nadzwyczajnego - codzienniak.


Bluza/Swetrek z skórzanymi rękawami- Butik
Bluzka - Moschino
Leginsy - Bershka
Buty - Chanel

 
Hehe:)a tu tak przy okazji jak się prezentują moje nowe bamboszki:)Na lewo wyszły za ciemne( kolor jak na prawym- neonowy róż:) ) 
Proszę niech już przyjdzie wiosna!Do jutra:*
Kissiess 




2 komentarze:

  1. No widzisz miał byc taki sobie codzienniak - a wyszly cuda na kiju - bez kija hehe :) nie no naprawde ładnie wiec nic tylko cieszyc oko pozytywnym widokiem :) - zapomniałam napisac ile paczków zjadłaś - pisz prawde jak na spodziedzi - ja cie rozgrzesze :) hehehe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah:)Basiu ani jednego!!!:)Jestem tak zaparta

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze jak i wyświetlenia serdeczne dziękuje:)
Bardzo się cieszę,że mam dla kogo pisać<3
Zapraszam też do dodania mojego blogu do obserwowanych a napewno rownież Was odwiedzę:)
Kissiess