niedziela, 23 lutego 2014

MOSCHINO<3


Hej Misiaczki:**
Jak Wam mija ostatni dzień błogiego lenistwa?Mi świetnie!Byłam dzisiaj rano pobiegać i odrazu człowiek jakiś bardziej szczęśliwy.Potem zadzwonił do mnie K,że za 30 min mam być przed domem.Tak i się stało...Jakie było moje zaskoczenie kiedy w aucie zobaczyłam moją przyjaciółkę z jej facetem.Chłopaki postanowili zrobić nam niespodziankę i zabrali Nas z dala od miasta i tego hałasu nad jeziorko:)I uwaga ... Na grilla:)Haha:)Oczywiście nadal jestem twarda i nie skusiłam się na nic.Ale pachniały cudnie:)Przy okazji zrobiłam zdjęcia moich cudownych dresików:)Już niedługo pojawią się też inne wzory gdyż mam zamiar zakupić kolejne pary:)Są niesamowicie wygodne i prezenrują się zarówno do sportowych jak i eleganckich stylizacji.Myślałam,że się do nich nie przekonam przez luźny krok.Ale jak bardzo się myliłam...
Zresztą zobaczcie same:*
Kissiess:*
katanka skórzana- stara
bluzka - H&M
dres - Butik
Torebka - Prada
Buty - Chanel


14 komentarzy:

  1. kochana, bardzo dobrze, że się nie dałaś. <3
    takie spontaniczne wypady są rzeczywiście najlepsze!
    ja również trzymam się mojego postanowienia. już ponad 1,5 miesiąca iiii... -4kg!
    może to nie najwięcej, ale jestem z siebie bardzo dumna :)
    prześlicznie wyglądasz! piękną torbę masz <3

    http://bloodyverone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze,że tak wolno chudniesz bo tak wlasnie powinno być.Zbyt szybki spadek wagi zaraz wraca z kilkogramami na plus.Trzymam za Nas kciuki:*
      Dziękuje:)

      Usuń
  2. swietne te spodnie <3
    dorey-doorey.blogspot.com
    obserwujemy?♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam w planach kupno tych spodni ,ale kiedy je przymierzyłam niestety fason spodni mi nie spasował.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez myślałam,że to fason nie dla mnie ale stały się moimi ulubionymi dresikami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim fasonie spdni mam cały szary ala dresowy kombinezon na lato i powiem ci jak go ubrałam pierwszy raz to tak jakbym nagobiła przysłowiowo w gacie - tak sie czułam hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez miałam takie pierwsze wrażenie:)Ale przekonałam sie:)

      Usuń
  6. ale cudownie sie prezentujesz !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te spodnie <3
    http://ola-ollaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie wygladasz :) zapraszam do siebie i obserwacji :* http://wirginiathings.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna kurteczka !! chętnie bym taką przygarnęła;))
    buziaki i zapraszam do siebie częściej;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze jak i wyświetlenia serdeczne dziękuje:)
Bardzo się cieszę,że mam dla kogo pisać<3
Zapraszam też do dodania mojego blogu do obserwowanych a napewno rownież Was odwiedzę:)
Kissiess