niedziela, 9 lutego 2014

Teraz


Hej Kochaniutkie:*
Jak Wam minęła niedziela bo mi bardzo leniwie:))..Tak ale zdecydowanie uwielbiam takie dni!<3
Od jutra ruszamy z akcją Schudne do LATA!:)
W akcji wspiera mnie troszkę moja mama która rownież przyłączyła się do wspólnego zdrowego odżywiania.Jedzonko już czeka na jutro a  co jeszcze dzisiaj:)?
Dzisiaj możecie oglądać nowy sezon Ekipy z Newcastle na MTV o 23:00!Nowy sezon= jeszcze wiecej szaleństwa!:)Między innymi przybędzie o nową uczestniczke która okaże się młodszą kuzynką Sophie.To przed telewizory..
Całusy,
Kissiess:*






3 komentarze:

  1. ja też zaczęłam "chudnąć" do lata, leci już drugi tydzień! :)
    troszkę gorzej jest z ćwiczeniami, bo mam niewiele czasu i warunków na nie. :/
    powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Boze nie ma to jak Snooky z ekipy hehe ona pobiła wszystko i wszystkich :)
    zapraszam do mnie nowy wpis DIY :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze jak i wyświetlenia serdeczne dziękuje:)
Bardzo się cieszę,że mam dla kogo pisać<3
Zapraszam też do dodania mojego blogu do obserwowanych a napewno rownież Was odwiedzę:)
Kissiess