sobota, 22 lutego 2014

Zakupy:)


Hej Kochaniutkie:*
Dzisiaj obudziło mnie piękne słoneczko:)Pogoda jest przecudna i nawet mam zamiar iść pobiegać!:)
Ale o tym pózniej..Wybrałam się dzisiaj na zakupy żeby wzbogacić troszkę moją szafę i? I upolowałam sporo fajnych rzeczy:)Między innymi najbardziej skupiłam się na bucikach których u mnie zdecydowanie za mało!





Bamboszki kupiłam w sklepie Sinsay o którym wcześniej Wam już mówiłam.Mają dużo fajnych rzeczy po niskich cenach.Kapcioszki kupiłam do kompletu z moim porannikiem:)
Kilka koszulek ..



I moje poszukiwane dresiki:)Bluzka u góry do kompletu:)W rzeczywistości kolorek jest bardziej łososiowy.


Uff!Sporo się tego dzisiaj nadźwigałam!A jak u Was?Wypatrujecie już wiosennych nowości?
Na koniec chce Wam dokończyć moją opinie na temat keratynowego prostowania włsoów.Włosy po jednym dniu mi się skręciły pod wpływem wilgoci jednak... Przy następnym myciu znowu były proste:)Jeżeli uda Wam się dorwać ten zestaw po takiej cenie (77-78zł) to śmiało przetestujcie na sobie:)Jednakże więcej bym za niego nie dała bo liczyłam na troszkę inny efekt.
Kissiess:*
















3 komentarze:

  1. Co to za meta z tymi koszulkami :) Na wólce kosowskiej dużo tego ,ale za daleko tam jechać..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wydałam ostatnio walentynkowa pule i przeznaczylam je na zakupy w second hand, dzis odebrałam paczke wiec za okolo 2 h pojawia sie zdjecia ciuchów ;), buciki mi sie podobaja te takie kremowe, chorowalam tez kiedys na takie wysokie, ale niestety o moj rozmiar trudno hehe - produkcja kajaków chyba ustała :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze jak i wyświetlenia serdeczne dziękuje:)
Bardzo się cieszę,że mam dla kogo pisać<3
Zapraszam też do dodania mojego blogu do obserwowanych a napewno rownież Was odwiedzę:)
Kissiess