czwartek, 27 lutego 2014

Koszula w krate


Hej Misiaki:)
Dzisiaj mam Wam okazje zaprezentować koszulę którą niedawno nabyłam w sklepie Sinsay.Idealna zarówno na lato jak i zimę.
Co mi się w niej podoba?ma wywijane rękawki, jest w cudownych kolorach...
Zestaw raczej nie nadzwyczajny choć takie codzienne OUTFIT-y należą do moich ulubionych:)Nie przedłużając już, zostawiam Was ze zdjęciami:*
Dobranoc,
Kissiess:*


Koszula - Sinsay
Spodnie i pasek - Guess
Buciki - Sergio Todzi

Jak mówiłam nie jest to zestaw na :
Ohh!!Ę!!!


Dzisiaj mija 17 dzień mojej diety. Ochotę na pączka postanowiłam zmylić dietetycznymi pancake :)Mmmmm...



3 komentarze:

  1. Super ciuchy :)
    Pancake wygląda pysznie *.*

    http://dotyk-piekna.blogspot.com/2014/02/tydzien-2-przepis-na-niskokaloryczna.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh!!!!! Ę!!!! - pikny testaw ; ) nie no serio uwielbiam koszule w krate w kazdej postaci ; ) moja szafa miesci chyba chyba z 5 jak narazie hehe ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. omg...nie wstyd Ci paradować na blogu z tymi podróbkami? hahaha tandeta

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze jak i wyświetlenia serdeczne dziękuje:)
Bardzo się cieszę,że mam dla kogo pisać<3
Zapraszam też do dodania mojego blogu do obserwowanych a napewno rownież Was odwiedzę:)
Kissiess