poniedziałek, 3 marca 2014

Kolejne buty do kolekcji...:)


Hej Kochane:)
Dzisiaj doszła do mnie paczuszka na którą czekałam... I jestem bardzo zadowolona:))Jak to maniaczka wszelkich dodatków ( szczególnie torebek i butów ) zamówiłam kolejną pare.Wybór tym razem padł na klasyczne białe trampki Michaela Korsa:)Są na grubszej białej podeszwie przez co optycznie wydłużą nogę.Mają małe złote logo dzięki czemu nie są ani trochę przesadzone.Czekają w szafie na lepszą pogodę:)..a jak Wam się podobają?:)




Jak już Wam wcześniej pisałam wybrałam się odrazu po moje ukochane dresiki <3 Tym razem w moje ręce wpadły czarne - uniwersalne na każdą okazje:)


Piekłam dzisiaj dietetyczne Rafaello i muszę Was zaskoczyć ale wyszły przepyszne:) - Idealne na jutrzejszy podwieczorek jeżeli nikt nie zje!Bo ubywa:P
Do jutra:*
Kissiess





5 komentarzy:

  1. Trampeczki bardzo fajne ,a dresy jak już wcześniej pisałam także fajne ,ale coś mi nie pasuje na mnie ten krok :(
    www.ineszka.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. boshe nigdy nie powstaly takie spodnie moschino a MK nie ma takich metek... fake to raczej wstyd niz powod do publikowania na blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrauiuuł...Mycha głowa muru nie przebijesz a od tzw: speców mody usłyszysz zazwyczaj gorzkie słowa :D jak znam zycie laska po zobaczeniu zdjecia zeszła na zawał i teraz szuka ich po sieci, - wiesz to ci eksperci taw: modowi; powiedza ci co ci pasuje a co nie itd, choc pojecie o modzie maja takie jak ja o balecie - czyli zerowe :D

    Ok teraz tak :D - nie ma to jak spodnie z obnizonym stanem hehe :D a buciki fajne, nie powiem ale wolałabym je w czerni gdyz cos mi sie wydaje ze nie nadazylabym z ich czyszczeniem, mam jedne białe w cwiekach i musze je pucowac co chwile hehe :D

    Dawaj mi szafie ich cene ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne zakupy :) dresiki super :))) mega mi sie podobaja 3

    co do anonima...to wstyd pisac "boshe" ..., no ale nic na glupote sie nie poradzi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dawaj nowa note - bo usycham tu z tesknoty i z braku informacji o tobie :(

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze jak i wyświetlenia serdeczne dziękuje:)
Bardzo się cieszę,że mam dla kogo pisać<3
Zapraszam też do dodania mojego blogu do obserwowanych a napewno rownież Was odwiedzę:)
Kissiess