środa, 12 lutego 2014

DAY 3


Hej:*
Kolejny raz kładę się do łóżka i ledwo się mogę ruszyć.Naprawdę możecie się śmiać ale jest 3 dzień a ja mam takie zakwasy!!Szczególnie na udach:/
Ale nie poddaje się choć głód mnie P tej godzinie dopada straszny!!!..


Bilans dnia:
Śniadanie : plasterki banana i kiwi z serkiem wiejskim


2 śniadanie: racuszki owsiane jablkowo- cynamonowe z wiórkami kokosowymi i migdałami + kawałki jabłka ( niestety za szybko wkąsiłam:) )

Obiad: makaron pełnoziarnisty z pomidorami i kurczakiem + sałatka


Podwieczorek: koktajl proteinowy z mlekiem sojowym
Kolacja : sałatka z twarogiem 

Ile wypiłam? 1,5 L wody + 2 herbaty
WYZWANIA : Zaliczone!!:)
A teraz uciekam do snu:* 
Dobranoc Kochane,
Kissiess












4 komentarze:

  1. yhm,,,,nie chce cie tu urazic ale jak dla mnie ten blog stracil na wlasnej wartosci, to tak jakbym sledzila strone na facebook Ewy Chodakowskiej ktora trabi na lewo i prawo - zdrowo sie odrzywiaj a schudniesz - itd...na tym blogu jest cosraz mniej ciebie, twoich zdjec, nowych zakupów, hustorii...co wchodze to tylko jedzienie popychane jedzeniem...masz cel rozumie, ale z czasem stanie sie to nudne dla odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wezmę to pod uwagę;* Dziekuje za opinie.Poprawie sie;)

      Usuń
  2. Zjadłabym takie śniadanie, pewnie by mi smakowało.
    Powodzenia ;*

    lubiebereety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wytrwałości :))

    poklikasz w banner choies? daj znać, z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze jak i wyświetlenia serdeczne dziękuje:)
Bardzo się cieszę,że mam dla kogo pisać<3
Zapraszam też do dodania mojego blogu do obserwowanych a napewno rownież Was odwiedzę:)
Kissiess