piątek, 7 lutego 2014

Piąteczek<3


Hej Kochane:)
Dzisiaj nadszedł mój ulubiony (napewno Wasz też) dzień w tygodniu- Piątek! 
Dzisiaj w drodze do pracy mogłam podziwiać niesamowity widok:)Niebo wyglądało cudnie!Jednak są takie dni kiedy warto wstać rano choćby dlatego żeby ujrzeć taki widok...Marzycielka się ze mnie zrobiła nie?haha:P 
Mam juz wydrukowaną nową tabelke pomiarów,osiągnięć i od poniedziałku ruszamy pełna parą!!:)I tu właśnie mam do Was pytanko: Macie ochotę na wspólne wyzwanie?:)
Będziemy razem się wspierać i walczyć!:)Ja Was oczywiście serdecznie zapraszam..Jeżeli się zdecydujecie dajcie znać w komentarzu pod postem.
Jeżeli będzie kilka osób chętnych zrobię mały konkurs z nagrodami za ciężka prace nad sylwetka:)
Jeżeli chodzi o wczoraj - naszła Nas z K ochota na pizzę.Była okropna!Serio!
Zakończyło się to dla Nas bólem głowy i brzucha:/Dlatego nie miałam siły żeby do Was coś napisać:/Ale dzisiaj już zaczyna się weekend więc wracam do zdrowia:))
Haha:)A to dlatego,że dzisiaj idziemy na kolacje do przyjaciela K i mamy poznać jego nową Dziewczynę.Mam nadzieje,że znajdziemy wspólny język i okaże się fajną kobitką.
Kissiess:*



2 komentarze:

Za wszystkie komentarze jak i wyświetlenia serdeczne dziękuje:)
Bardzo się cieszę,że mam dla kogo pisać<3
Zapraszam też do dodania mojego blogu do obserwowanych a napewno rownież Was odwiedzę:)
Kissiess