poniedziałek, 10 lutego 2014

DAY 1 + ,,włosowe" NOWINKI


Hej Kochane:)
Piszę szybciutką notatkę bo chce Wam się pochwalić moimi nowinkami do włosów jak i pokazać dzisiejszy bilans.
Pierwszy raz kupiłam taką farbę do włosów i dała zadawalacjący efekt choć coraz częściej myślę żeby zrobić ombre.
Do zestawu była dołączona woda 7,5% ale ja na odrosty wzięłam 9,0%




Spray do prostowania włosów firmy Goldwell miałyście okazje już u mnie zobaczyć i poznać.


I ostatnią rzeczą jest zestaw fo keratynowwgo prostowania włosów - Alfaparf.Obiecuje że już niedługo powiem Wam na ten temat więcej...




Bilans dnia:
Dieta zaliczona!
-Śniadanie : serek wiejski z pomidorem o kawałkiem chleba ciemnego 
-2 śniadanie : skibka chleba z pomidorem i kawałeczkem kurczaka
-lunch: ryż z kurczakiem i brokułami 
-podwieczorek: przespałam..
-kolacja : sałatka grecka

Ilośc wypitych płynów:1,5 L wody z cytryną + herbata z pokrywy 
WYZWANIA: zaliczone!:)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze jak i wyświetlenia serdeczne dziękuje:)
Bardzo się cieszę,że mam dla kogo pisać<3
Zapraszam też do dodania mojego blogu do obserwowanych a napewno rownież Was odwiedzę:)
Kissiess