niedziela, 16 lutego 2014

KERATYNOWE PROSTOWANIE + nowości!!


Hej Kochane:)
Dzisiaj robiłam keratynowe prostowanie włosów w domu.Zestaw kupiłam za 78 zł i na jedno użycie starcza ok połowa produktu.Zestaw składa się z:
  1. Szamponu oczyszczającego 
  2. Fluidu wygładzającego 
  3. Kremu 
  4. Maski

Moje włosy przed:


SPOSÓB UŻYCIA:
  1. Na zwilżone wodą włosy nałóż szampon DEEP CLEANSING (1), wykonaj delikatny masaż następnie spłucz włosy ciepłą wodą. Wysusz włosy suszarką.
  2. Wysuszone włosy podziel na 4 sekcje. Za pomocą pędzelka z miseczki nakładaj fluid SMOOTHING (2) na pasma włosów. Włosy należy tylko delikatnie zwilżyćproduktem. Każde pasmo dokładnie przeczesz grzebieniem w celu dokładnego rozprowadzenia produktu na całej długości włosów. Nie nakładać na skórę głowy. Pozostaw na 20 minut, nie przykrywając włosów celem wchłonięcia produktu.
  3. (tylko w przypadku włosów uwrażliwionych i zniszczonych) Nałóż pasmo po paśmie kremu DETANGLING (3) ze szczególnym uwzględnieniem zniszczonych fragmentów włosa, a następnie przeczesz włosy grzebieniem.
  4. Wysusz włosy za pomocą szczotki i suszarki. Następnie przy pomocy prostownicy przeciągnij każde z pasm włosów o grubości 0,5 cm od 6 do 8 razy*. Temperatura prostownicy od 200 stopni. Następnie spłucz letnią wodą.
    * W przypadku włosów naturalnych od 15 do 20 razy.
  5. a) Nałóż maske REHYDRATING (4) na wilgotne włosy, rozczesz włosy grzebieniem, pozostaw na 5 minut, następnie spłucz. Po spłukaniu układaj włosy jak zawsze.
Moja opinia:
+ włosy są nawilżone i lejące
+ wizualnie włosy wyglądają na zdrowsze
- włosy się skręcają po pewnym czasie i nie bedą aż tak proste jak sobie marzymy
- wysusza końcówki 
- aplikacja jest strasznie czasochłonna
+ przyzwoita cena jak na taki efekt
+ kolor włosów może ulec zmianie u mnie akurat na plus
+ zwiększona objętość włosów

Zobaczymy na jaki czas starcza jedna aplikacja.Z tego co czytałam na forach : efekt powinien się utrzymywać od miesiąca do nawet 3 miesięcy.
Efekt przed i po:


Ponieważ pogoda nam dzisiaj nie dopisywała wybrałam się z mamą na zakupy do IKEI i centrum handlowego:))Powoli rozglądam się za moją wymarzoną toaletką ...









9 komentarzy:

  1. O kurde blaszka tego mi brakowało - czyli całej ciebie :) a nie jakies ecie pecie ;)
    Powiadasz toaletka - masz juz jakies tropy ? - tzw faworyci ?
    Ja niestety jakbym chciała toaletke to bym musiała kupic nie mieszkanie 2 pokojowe a co najmniej domek :) co by jeszcze dodatkowy pokoj miec na miejsce moich wizjii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha:)Dziekuje Basiu za kopa do działania:)Tak aktywnie jej poszukuje ale narazie są poza moim budżetem:)Planowałam podobna jak na zdjęciach z iKEI ale niestety te lampki u mnie odpadają:/

      Usuń
  2. efekt bardzo ciekawy jak dla mnie, mi by się coś takiego właśnie przydało bo nie mam juz ochoty na katowanie moich włosów codziennie prostownicą :)

    Ale zakupy duże poczyniłaś :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odradzam:)Moje włosy po jednym dniu tak samo kręcone jak były:P

      Usuń
  3. jakiej farby używasz, bardzo ładny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. L'oreala :)
      http://kissiess.blogspot.com/2014/02/day-1-wosowe-nowinki.html?m=1

      Usuń
    2. Dziekuję z odpowiedź, zastanawiam się na tym odcieniem. Na zdjęciu z przed keratynowego prostowania kolor wydaje się być cieplejszy ale po tym zabiegu kolor też wygląda świetnie tylko że zuepęłnie chłodniej, moje pytanie które z tych zdjęć oddaje prawdziwy kolor jaki wyszedł po zastosowaniu tej farby?:) i9 jak oceniasz ją ogólnie, zniszczyła włosy bardzo?

      Usuń
    3. Powiem szczerze,że kolor po farbie bardziej popielaty.Po zastosowaniu keratynowwgo prostowania zmienił sie kolor i prawdopodobnie dzięki temu zabiegowi otrzymałam kolor bardziej jaśniejszy.Czy zniszczył?Jak każda farba coś tam niszczy.

      Usuń
  4. O chyba w takie kosmetyki zainwestuje:)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze jak i wyświetlenia serdeczne dziękuje:)
Bardzo się cieszę,że mam dla kogo pisać<3
Zapraszam też do dodania mojego blogu do obserwowanych a napewno rownież Was odwiedzę:)
Kissiess